Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

 

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

2.Odesłanie produktu

 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

  1. Wysyłka

 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

Ma Maison Karol Kuziemkowski
ul. Warszawska 3
87-162 Złotoria

 

Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.